Sabtu, 05 Desember 2015

Khasiat dan Manfaat Jelly Gamat Gold G

Selain mengandungi Khasiat Jelly Gamat Gold G Gamapeptida, timun laut juga mempunyai kandungan yang berguna, seperti protein, mineral, omega 3 dan Bio Unsur aktif. Dalam sejarah Cina tradisional, timun laut atau Timun telah digunakan selama lebih daripada 1000 tahun yang lalu untuk membantu menyelesaikan aduan seperti penyembuhan luka, melegakan sakit sendi, meningkatkan peredaran darah dan umumnya dimakan sebagai hidangan istimewa untuk penjagaan kesihatan kerana ia dianggap sebagai ginseng laut.

Sekarang Manfaat Jelly Gamat Gold G  bersama-sama dengan perkembangan teknologi yang semakin canggih dan moden, manfaat haiwan marin yang telah dibangunkan oleh para saintis sehingga mereka dapat membantu menyembuhkan pelbagai penyakit seperti masalah paru-paru, darah tinggi, kencing manis, kolesterol, kegagalan buah pinggang, sista, myoma, gastritis kronik, gout, asma, epilepsi, hepatitis, kepialu, masalah sendi dan banyak lagi.

Itulah sebabnya spesies marin Golden Gamat Stichopus variegatus telah dipilih sebagai komposisi utama Jelly Gamat Gold G yang sangat dipercayai membantu menyembuhkan pelbagai penyakit. Dalam botol G Jelly Gamat emas terdapat banyak nutrien yang baik untuk kesihatan

1 komentar:


  1. wihh nice info, kami menjual obat racikan paling tradisional dari bahan alami teripang si ketimun laut
    kunjung balik, di web kami banyak penawaran dan tips tentang kesehatan

    Golden Gamat

    BalasHapus